Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine partyplanet.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje, Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Zakonom o elektronskem poslovanju.

»Party Planet (www.partyplanet.si)« je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Anchor d.o.o., Trg svobode 30, 1420 Trbovlje, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine partyplanet.si, pravice uporabnika in spletne trgovine ter poslovni odnos med partyplanet.si in kupcem.

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa( oddaje spletnega naročila). Uporabnik  je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanje in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba,  vselej zagotovil naslednje informacije:

 

– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

– kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

– dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

– način plačila in dostave ter rok za veljavnost tega podatka,

– časovno veljavnost ponudbe,

– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

– pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki ali službi za stike s kupci.

 

PONUDBA ARTIKLOV

 

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba trgovine partyplanet.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Navedena cena velja za nakup preko interneta v primeru takojšnjega 100% plačila po povzetju, z bančno transakcijo, ali plačilno kartico.

 

NAČINI PLAČILA

 

V trgovini partyplanet.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

 

– z gotovino ob prevzemu

-  z bančnim nakazilom

– s kreditno kartico (Mastercard, Visa)


 

CENE

 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

 

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo  in kupec prejme prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.

 

Kupoprodajna pogodba ( prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) bo shranjena v arhivu podjetja in v elektronski obliki na strežniku ponudnika partyplanet.si in bo dostopna kupcu na njegovo zahtevo.

 

Ponudnik pošlje kupcu račun  v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

 

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

POSTOPEK NAKUPA

 

Naročilo v čakalni vrsti.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec v roku 1 ure možnost preklicati naročilo preko e−maila na naslov info@partyplanet.si.

 

Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 48 urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

 

Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga, kako postopa v primeru zamude pri dostavi in v primeru pritožbe.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

 

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik v skladu z ZVPot pravico, da nas v 14 dneh OD PREVZEMA obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.  Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej NE velja za pravne osebe.

 

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

 

V primeru, da prodajalec ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika podjetje potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.

 

Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

 

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe po pošti priporočeno kot paket na naš naslov: Party Planet, Ulica 1. junija 23, 1420 Trbovlje.

 

Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago, če ga pošljete pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

 

Izdelke vrnite kot paketno pošiljko in ne kot pismo. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena kopija računa, in izpolnjen obrazec za vračilo blaga. Paketov z odkupnino NE SPREJEMAMO.

 

V primeru odstopa od pogodbe, potrošnik krije le stroške vračila blaga, ki se obračunajo po ceniku dostavne pošte in je odvisen od vrste in velikosti paketa.

 

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec.

 

V kolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila (celotno kupnine in stroške dostave), ki ste jih opravili zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe in prejemu dokazila, da ste blago že s priporočeno pošto poslali na naš naslov.

 

Način vračila je na vaš TRR (osebni račun), ki nam ga sporočite ob odstopu od pogodbe.

 

Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, prosimo pokličite našo tehnično službo na telefonsko številko, kjer vam bomo lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

 

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu.

 

Obrazec za odstop od pogodbe najdete na povezavi: https://partyplanet.si/index.php?route=account/return/add

 

STVARNA NAPAKA

 

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev  od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati:

 

da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali;

da blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali;

vrne plačani znesek.

 

 

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljanju storitve ni sporna, mora prodajalec čimprej, najpozneje pa v roku 8 dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz prejšnjega odstavka.

 

Prodajalec mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje pa v 8 dneh po prejemu zahteve, če je obstoj napake na blagu sporen.

 

Kdaj je napaka stvarna:

 

če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

 

Kako se stvarna napaka uveljavlja?

 

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

 

Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo.

 

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja in Zakona o varstvu potrošnikov.

 

Kdaj prodajalec ne odgovarja za stvarne napake?

 

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o napaki obvestil prodajalca.

 

Stvarno napako nam sporočite na elektronski naslov: info@partyplanet.si

 

STROŠKI in DOSTAVA BLAGA

 

Kupec je ob kupnini za naročene izdelke dolžan poravnati še stroške pošiljanja ob prevzemu blaga.

 

***DOSTAVNI PODATKI***
Za dostavo naročil na območju R. Slovenije v primeru, da gre za način plačila po povzetju, preko kreditne kartice ali bančnega nakazila bo paket dostavila Pošta Slovenije (dostava na dom ali prevzem na pošti).

Pri plačilu po povzetju z gotovino si Pošta Slovenije zaračuna stroške obdelave po veljavnem ceniku, v primeru plačila s kreditno kartico ali bančnim nakazilom tega stroška ni.

 

Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo.

 

Rok dostave je 2-3 delovne dni. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji Pošti Slovenije.

  

GARANCIJA

 

Blago ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu Zakonom o  varstvu potrošnikov.

 

Če želite uveljavljati garancijo nam to sporočite na elektronski naslov: info@partyplanet.si

 

PRAVICA DO ZASEBNOSTI

 

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27.4.2016 in ZVOP-1. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, lastne raziskave in analize in ostalo potrebno komunikacijo.

 

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

 

Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki. Uporabnik s sprejetjem splošnih pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

 

KOMUNIKACIJA

 

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

 

– jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila,

– pošiljatelj mora biti jasno razviden,

– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne; prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

– željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.

 

PRITOŽBE IN SPORI

 

Partyplanet.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

 

 V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže na telefonsko številko.: +38670415215 ali po elektronski pošti info@partyplanet.si odda pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

 

  

Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Trbovljah.

 

Podjetje Anchor d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

Potrošniki imajo možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča.

 

Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je na voljo na spletni strani

 

http://ec.europa.eu/consumers/odr/ oz. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov Uredbe (EU) št.524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št.2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

PODATKI O VPISU V REGISTER Z NAVEDBO REGISTRA IN ŠTEVILKE VPISA

 

Anchor d.o.o.

Sedež: Trg svobode 30, 1420 Trbovlje

Matična številka: 7292759000

Davčna številka: SI80069398

Davčni zavezanec: DA

Vpis v registrski organ: 18.05.2017

Vpis v register: Srg 2017/41505


SKD: 

47.650 (Trg.dr.prd.z igrač.,rekv.za igre,zabavo)

46.190 – Nespecializirano posredništvo pri prodaji raznovrstnih izdelkov

47.910 – Trgovina na drobno po pošti ali po internetu

47.990 – Druga trgovina na drobno zunaj prodajaln, stojnic in tržnic

Kraj vpisa: Trbovlje

 

LASTNINSKA PRAVICA

 

Ponudnik si pridržuje lastninsko pravico na poslanih izdelkih, vse dotlej dokler le-ti niso v celoti plačani. Vse cene so v EUR.